Το τραγούδι «Aphrodisiac» με ερμηνεύτρια την 23χρονη Ελευθερία Ελευθερίου επέλεξαν το βράδυ της Δευτέρας κοινό και κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον τελικό της Eurovision ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν στις 22 Μαϊου.
Ο ελληνικός τελικός ο οποίος μεταδόθηκε από την ΕΤ1 δεν κατάφερε να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό καθώς σημείωσε συνολική τηλεθέαση 10,8% και 11,3% στα νεανικά κοινά. Λογικό, κρίνοντας από την φθορά που έχει υποστεί ο θεσμός τα τελευταία χρόνια αλλά και την γενικότερη αμηχανία που επικράτησε στην οργάνωση και την παρουσίαση. Ατυχής ήταν η επιλογή ενός εμπορικού κέντρου να φιλοξενήσει ένα τέτοιο γεγονός, δεδομένου μάλιστα ότι η ΕΡΤ διαθέτει πολλά στούντιο. Οι δύο παρουσιαστές της βραδιάς, Μαρία Κοζάκου και Γιώργος Φραντζεσκάκης δεν κατάφεραν να κερδίσουν τις εντυπώσεις, ενώ οι απόπειρές τους να κάνουν χιούμορ ή να «χρωματίσουν» τη βραδιά απεδείχθησαν ατυχείς.
Όσον αφορά τις υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανόμενης και της νικήτριας, απέδειξαν περίτρανα για μία ακόμη φορά πως όλη η προσπάθεια παραπέμπει σε μία ξεπερασμένη πoπ κουλτούρα η οποία όχι μόνο δεν αφορά πλέον το κοινό αλλά ούτε και τους θαμώνες της πίστας, που απορροφά συνήθως τους «Γιουροβιζιονιστές». Ρυθμοί επίπεδοι, στίχοι χιλιοειπωμένοι και εμφανίσεις που αποσκοπούν περισσότερο να προκαλέσουν και λιγότερο να γοητεύσουν. Πολύ κακό για το τίποτα. Ενδεχομένως η ΕΡΤ θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά πλέον τη χρησιμότητα και τα οφέλη από τη συμμετοχή της χώρας μας _ ειδικά τέτοιες εποχές _ σε φεστιβάλ υποκουλτούρας.
Ο ελληνικός τελικός ο οποίος μεταδόθηκε από την ΕΤ1 δεν κατάφερε να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό καθώς σημείωσε συνολική τηλεθέαση 10,8% και 11,3% στα νεανικά κοινά. Λογικό, κρίνοντας από την φθορά που έχει υποστεί ο θεσμός τα τελευταία χρόνια αλλά και την γενικότερη αμηχανία που επικράτησε στην οργάνωση και την παρουσίαση. Ατυχής ήταν η επιλογή ενός εμπορικού κέντρου να φιλοξενήσει ένα τέτοιο γεγονός, δεδομένου μάλιστα ότι η ΕΡΤ διαθέτει πολλά στούντιο. Οι δύο παρουσιαστές της βραδιάς, Μαρία Κοζάκου και Γιώργος Φραντζεσκάκης δεν κατάφεραν να κερδίσουν τις εντυπώσεις, ενώ οι απόπειρές τους να κάνουν χιούμορ ή να «χρωματίσουν» τη βραδιά απεδείχθησαν ατυχείς.
Όσον αφορά τις υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανόμενης και της νικήτριας, απέδειξαν περίτρανα για μία ακόμη φορά πως όλη η προσπάθεια παραπέμπει σε μία ξεπερασμένη πoπ κουλτούρα η οποία όχι μόνο δεν αφορά πλέον το κοινό αλλά ούτε και τους θαμώνες της πίστας, που απορροφά συνήθως τους «Γιουροβιζιονιστές». Ρυθμοί επίπεδοι, στίχοι χιλιοειπωμένοι και εμφανίσεις που αποσκοπούν περισσότερο να προκαλέσουν και λιγότερο να γοητεύσουν. Πολύ κακό για το τίποτα. Ενδεχομένως η ΕΡΤ θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά πλέον τη χρησιμότητα και τα οφέλη από τη συμμετοχή της χώρας μας _ ειδικά τέτοιες εποχές _ σε φεστιβάλ υποκουλτούρας.