People-Unity
Γεια σου!
Καλώς ήρθες σε μια νέα ελληνική κοινότητα,People-Unity.!
Αυτήν την στιγμή βλέπεις το forum μας σαν ένας απλός επισκέπτης. Έλα και εσύ στην παρέα μας, κάνοντας μια δωρεάν εγγραφή τώρα.
Σε περιμένουμε!!!

People-Unity

Μια νέα Ελληνική κοινότητα. Γίνε κι εσύ μέλος!
Forum version: v1.5.6

Καλώς ήρθατε στο People-Unity

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

δίαιτα Ατκινς

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 δίαιτα Ατκινς Την / Το Σαβ Μαρ 10, 2012 1:37 pm

Argyris13

avatar
Administrator
Administrator
H δίαιτα Ατκινς είναι δημιούργημα του καρδιολόγου Robert C.Atkins, η οποία έγινε δημοφιλής με το βιβλίο “Η επαναστατική δίαιτα του Δρ. Ατκινς”, όπου δημοσιεύτηκε το 1972. Η δίαιτα προωθεί ένα προφίλ διατροφής χαμηλό σε υδατάνθρακες, υψηλό σε πρωτείνες και λιπαρά.

Η θεωρία τής δίαιτας Atkins βασίζεται στο γεγονός ότι τα σάκχαρα και οι απλοί υδατάνθρακεςαυξάνουν το επίπεδο της ινσουλίνης, διευκολύνοντας την αποθήκευση λίπους. Η στέρηση σε υδατάνθρακες έχει ως αποτέλεσμα το αποθηκευμένο λίπος να καίγεται προκειμένου να παραχθεί ενέργεια.

Το Πλάνο της Δίαιτας

Το πλάνο της δίαιτας Άτκινς αποτελείται από τέσσερις φάσεις:
΄Εναρξη, Συνεχιζόμενη Απώλεια Βάρους, Προ-συντήρηση και Συντήρηση.

Έναρξη

Αυτή η φάση στοχεύει στο να γίνει έναρξη της λιποδιάλυσης, αλλάζοντας το μεταβολισμό και δίνοντας με αυτό τον τρόπο προτεραιότητα στο κάψιμο λίπους για παραγωγή ενέργειας .

Συνεχιζόμενη απώλεια βάρους

Κατά τη δεύτερη φάση τής δίαιτας, συνεχίζεται η διαδικασία τής καύσης λίπους και της λιποδιάλυσης. Το υψηλότερο επίπεδο που μπορεί να λάβει κάποιος σε ότι αφορά τους υδατάνθρακες καθορίζεται σε αυτή τη φάση, έτσι ώστε να επιτραπεί η συνέχιση στην απώλεια βάρους και ο έλεγχος της όρεξης για φαγητό.

Προ - διατήρηση

Αυτή η φάση προετοιμάζει το σώμα για το νέο προφίλ διατροφής που απαιτείται για τη διατήρηση του σωματικού βάρους. Το επίπεδο της απώλειας βάρους ελαττώνεται. Νέα φαγητά εισάγονται καθώς και 20γρ παραπάνω σε υδατάνθρακες δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.
Η φάση συντήρησης υποτίθεται ότι θα κρατήσει το σώμα στην ίδια κατάσταση για το υπόλοιπο της ζωής σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης θα δοκιμάσετε εάν οι τροφές που εισάγονται ξανά δε φέρνουν πίσω την όρεξη για φαγητό. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα χρειαστεί να επιστρέψετε για λίγο στο στάδιο όπου μπορείτε να ελέγξετε το φαγητό σας. Θα καθιερώσετε την ισορροπία σε υδατάνθρακες κι αυτό θα σας καταστήσει ενήμερους για το πόσους υδατάνθρακες μπορείτε να καταναλώνετε καθημερινά ώστε να διατηρήσετε το βάρος σας.

Διατήρηση

Αυτή η φάση μπορεί να είναι η περισσότερο “ελεύθερη”, αλλά οπωσδήποτε δεν πρόκειται να επιστρέψετε στις προηγούμενες διατροφικές σας συνήθειες. Η δίαιτα είναι υψηλή σε πρωτείνες και φτωχή σε υδατάνθρακες .

Στόχος είναι να διατηρήσετε το ατομικό σας επίπεδο στην κατανάλωση υδατανθράκων. Η έντονη επιθυμία για φαγητό δεν πρέπει να επανέλθει κι έτσι διατηρείται σταθερό το σωματικό βάρος .

Για όλες τις φάσεις τής δίαιτας, ο Dr Άτκινς σας συνιστά να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα , να κάνετε σωματικές ασκήσεις τακτικά και να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής .


Eπιτρεπόμενα φαγητά:

Έναρξη

Αποτελεί την πιο δεσμευτική φάση. Δεν επιτρέπονται σχεδόν καθόλου οι υδατάνθρακες (μάξιμουμ
20γρ. την ημέρα). Οι υδατάνθρακες πρέπει να καταναλωθούν από λαχανικά δίχως άμυλο.

Φαγητά που επιτρέπονται:

Αυγά, κρέας, πουλερικά, ψάρια, κιμάς (όλα σε απεριόριστες ποσότητες).

Άλλα φαγητά που πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο:

Τυρί, κρέμα, λαχανικά χαμηλά σε Gl, μπαχαρικά δίχως ζάχαρη, βούτυρο,
πολλά λιπαρά (κυρίως ελαιόλαδο)

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://people-unity.forumgreek.com

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης